هواپیمای جت F-35B VTOL با قابلیت پرتاب موشک برای GTA IV

بزرگترین وبسایت دانلود(موزیک .نرم افزار .اس ام اس.عکس)

هرآنچه شما بخواهید اینجاست

هواپیمای جت F-35B VTOL با قابلیت پرتاب موشک برای GTA IV

هواپیمای جت F-35B VTOL با قابلیت پرتاب موشک برای GTA IV

پرواز کردن با هواپیما به خصوص جت در GTA IV یکی از آرزوهای طرفداران این بازی بود که تصور میشد هرگز به واقعیت نمی پیوندد، تا این که چند وقت پیش مدی منتشر شد که ما هم در سایت منتشر کردیم (F-35 Lightning II). این هواپیمای جت از استقبال خوبی برخوردار شد به همین خاطر یک جت دیگر برای شما آماده کرده ام که نسبت به قبلی ویژگی های منحصر به فردی دارد! مانند صدای واقعی جت و پرتاب موشک و گلوله! توصیه می کنم که حتما دانلود کنید.

برای دانلود و اطلاعات بیشتر + آموزش نصب به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

 

این هواپیمای جت فقط در ورژن های 1.0.4.0 و 1.0.7.0 بازی GTA IV تست شده است.

قبل از نصب این هواپیما جت باید شما مد Asi Loader و فایل ScriptHook.dll مخصوص ورژن بازیتان را در فولدر اصلی بازی بریزید.

لینک مد Asi Loader | لینک فایل ScriptHook.dll

 

» آموزش نصب:

نصب خود جت: برای نصب برنامه SparkIV را اجرا کنید. سپس Browse را بزنید و در منوی درختی ایجاد شده مسیر grand theft auto iv\pc\models\cdimages را دنبال کنید. در اینجا فایل vehicles.img را باز کنید. بعد Import را بزنید و دو فایل annihilator.wft و annihilator.wtd را انتخاب کنید، سپس Open را بزنید. در آخر هم بر روی Rebuild و Save کلیک کنید.

 

نصب صدای جت: برای نصب صدا دوباره برنامه SparkIV را اجرا کنید و بعد Browse را بزنید. سپس در منوی درختی ایجاد شده مسیر grand theft auto iv\pc\audio\Sfx را دنبال کنید. حال در اینجا فایل resident.rpf را باز کنید و بعد Import را بزنید. سپس فایل HELICOPTER.ivaud که در فولدر Jet Engine Sound قرار دارد را انتخاب کنید و Open را بزنید. در آخر هم بر روی Save کلیک کنید.

 

نصب قابلیت پرتاب گلوله:

اگر ورژن بازی شما 1.0.4.0 باشد وارد فولدر If Patch 1.0.4.0 بشین و هر سه فایل g4mhook.dll و LittleBirdRockets.asi و LittleBirdRockets.ini را در فولدر اصلی بازی بریزید.

اگر ورژن بازی شما 1.0.7.0 باشد وارد فولدر If Patch 1.0.7.0 بشین و فایل WeaponInfo.xml را در مسیر grand theft auto iv\common\data بریزید.

 

» آموزش استفاده:

ابتدا سوال جت شوید. توصیه می کنم که از Simple Native Trainer استفاده کنید. برای این کار به بخش Car Spawning برین و ANNIHILATOR را انتخاب کنید. این هواپیمای جت با کلیدهایی که هلی کوپتر را می راندید کنترل می شود. برای پرتاب موشک کلیک راست ماوس و برای پرتاب گلوله کلیک چپ ماوس را فشار بدین.

 

این هواپیمای جت را دوست خوبمون captain برایمان ارسال کرده که جا دارد از ایشون تشکر کنیم.

 

حجم: 2.5 مگابایت
پسورد: www.game2download.ir
 

[ یک شنبه 22 بهمن 1391برچسب:دانلودماشین برایgta,

] [ 11:57 ] [ علیرضااسکندری ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه